سبد خرید

تلفن پشتیبانی 34413943 - 026

کیفیت محصولات شما به چه صورت می باشد

کلیه محصولات ارائه شده در فروشگاه آسمان مارکت ، سعی شده بهترین و مرغوب ترین کالا ها و محصولات با برندهای معتبر و اصلی ارائه گردد .

اما آسمان مارکت برای راحتی مشتریان ۳ روز ضمانت تعویض برای مشتریان خود در نظر گرفته که چنانچه مشکل و یا ایرادی توسط مشتری مشاهده شود می تواند کالای خریداری شده را تعویض نماید.

آیا کالاهای بدون ضمانت شرکتی توسط آسمان مارکت ضمانت میشود؟

کلیه محصولاتی که دارای ضمانت نامه شرکتی نمیباشند . توسط آسمان مارکت از ۳ تا ۷ روز ضمانت میگردد و در این مدت می توانید از صحت و سلامت کالا مطمئن شوید.

چگونه از برابری تصویر در سایت و محصول مطمئن شوم

برای اطمینان شما از تطبیق کالای دریافتی شما با تصویر درج شده در سایت ، شما می توانید با ارتباط با واحد پشتیبانی از طریق شبکه تلگرام تصاویر را دریافت و آنها را با یکدیگر مطابقت دهید.

شماره تلگرام : ۰۹۰۲۳۴۴۷۶۹۹

آی دی تلگرام : @asemanmrk

چگونه پشتیبانی دریافت کنم

برای دریافت پشتیبانی و مطرح کردن سوالات خود می توانید با استفاده از ابزار ارتباط آنلاین در پایین سایت و یا راههای زیر اقدام نمایید.

  1. تماس با شماره تلفن های : ۰۹۱۲۳۴۴۷۶۹۹ – ۰۹۰۲۳۴۴۷۶۹۹ – ۰۲۶۳۴۴۱۳۹۴۳
  2. ارسال درخواست از فرم تماس با ما
  3. پست الکترونیکی info@asemanmarket.ir

چگونه یک کالا خریداری کنم

شما مشتری گرامی برای خرید از سایت می توانید :

  1. کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. تعداد و رنگ کالا را مشخص کنید.
  3. بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید.
  4. در صفحه باز شده شما باید روش ارسال کالا و آدرس محل سکونت و مشخصات فردی خود را انتخاب کنید.
  5. اگر خریدتان تمام شده روی گزینه اتمام خرید کلیک کنید.
  6. روش پرداخت هزینه سفارش را انتخاب و ثبت سفارش را انجام دهید.
  7. در صورت پرداخت آنلاین نیاز به شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی و رمز دوم آن دارید.

آیا می توانم محصول را بازگشت دهم؟

شما می توانید تا ۷ روز پس از دریافت سفارش خود، آن را مرجوع نمایید. دلایل مرجوعی کالا می تواند شامل یکی از موارد زیر باشد:

  • کالای دریافت شده اشتباه بوده و یا اقلام سفارش به صورت کامل تحویل داده نشده‌ باشند.
  • محصول دارای عیب و نقص باشد.
  • تاریخ انقضای محصول و یا مدت زمان ضمانت کالا به پایان رسیده باشد.
  • مشتری نظر خود را درباره خرید محصول عوض کرده باشد.

شرایط پذیرش کالای برگشتی چیست؟

  • در صورت تغییر نظر مشتری درباره خرید کالا، محصول باید در بسته بندی اصلی خود قرار گرفته و پلمب بسته بندی باز نشده باشد.
  • محصول مطابق شرایط اولیه (هنگام تحویل کالا) بوده و مورد استفاده قرار نگرفته باشد.
  • محصول آسیب ندیده باشد.

قیمت محصولات شما به چه صورت می باشد

قیمت محصولات مقطوع بوده و در بعضی مواقع تخفیفاتی به آنها داده می شود.

چگونه سفارش خود را پیگیری کنم

چنانچه شما روش ارسال کالا را از طریق پست مشخص کرده اید . بعد از تحویل کالای شما به اداره پست یک کد برای شما پیامک میشود که شما با داشتن ان کد می توانید به سایت پست به نشانی زیر مراجعه و از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.

http://newtracking.post.ir/

 

پیگیری سفارشات پیک کرج :

برای سفارشاتی که توسط ساکنین محترم شهر کرج ثبت میگردد . گزارش موقعیت سفارش شما از طریق پیامک برای شما ارسال میگردد.

icon

۰۹۱۲۳۴۴۷۶۹۹

۰۲۶۳۴۴۱۳۹۴۳

icon

info@asemanmarket.ir